فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

  • ۰
  • ۰

فرش فانتزی سه بعدی یکی از جدیدترین انواع فرش های مدرن است  که به چند دسته تقسیم می شود. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی را درخصوص این مدل از فرش فانتزی ارائه دهیم.

از گذشته های دور تا کنون افراد علاقه زیادی به فرش داشته اند و همواره در خرید فرش مناسب به کیفیت، طرح و نخ به کار رفته در بافت آن دقت کرده اند. یکی از مهمترین مواردی که در هنگام خرید فرش باید به آن توجه داشت توجه به دکوراسیون منزل است. درحال حاضر دنیای فرش با توجه به سلیقه های مختلف تغییر و تحول شگرفی داشته و فرش مدرن توانسته جایگاه خوبی را در دکوراسیون منازل به خود اختصاص دهد.

 

فرش های سه بعدی جدیدترین نسل فرش های فانتزی هستند که طی چند سال اخیر با قدرت وارد بازار فرش شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. طراحی و نقشه این فرش ها بسیار جذاب بوده و از لحاظ قیمتی نیز تفاوت عمده ای با فرش های کلاسیک دارند.

تنوع در طرح و اندازه این نوع از فرش ها پاسخگوی تمامی سلیقه ها بوده و هماهنگی کاملی با دکوراسیون مدرن را دارد.
قیمت فرش سه بعدی

یکی از مهمترین مواردی که درخصوص فرش های سه بعدی مورد توجه قرار می گیرد قیمت آن است. این فرش ها قیمت مناسبی داشته و در محاسبه قیمت آن اندازه و متراژ فرش تعیین کننده است. سایزهای کوچکتر این فرش های زیبا درمقایسه با سایزهای بزرگتر آن قیمت بسیار کمتری داشته و افراد می توانند باتوجه به فضای موردنظر خود گزینه مناسب را خریداری کنند.


سایز فرش فانتزی سه بعدی

 

فرش فانتزی سه بعدی در اندازه های ۶، ۲.۲۵*۱.۵ و ۱.۵*۱ متری بافت می شود. از آنجایی که دستگاه های بافت فرش به صورت زیر و رو می بافند چنانچه مشتریان اندازه ۱۲ و ۹ متری را سفارش دهند باید آن را جفت خریداری کنند که این مساله مستلزم پرداخت هزینه بیشتری است.

این فرش ها به گونه ای بافته می شود که گویا طرح ها زنده و خارج از فرش هستند. افرادی که علاقه مند هستند دکوراسیون مدرنی در خانه خود داشته باشند می توانند فرش فانتزی سه بعدی را به عنوان گزینه ای ویژه مدنظر قرار دهند چرا که طرح های بافته شده در این مدل از فرش ها زنده بوده و جذابیت دکوراسیون را بیشتر می کنند.

بهترین مکان برای فرش فانتزی سه بعدی

فرش فانتزی سه بعدی قابلیت استفاده در اتاق پذیرایی، آشپزخانه و اتاق خواب و همچین اتاق کودک را دارد. فرش های سه بعدی کودکانه ای نیز وجود دارد که طرح آن الهام گرفته از کارتن های مهیج بوده و فضایی تخیلی را در اتاق کودکان ایجاد می کنند.

تولیدکنندگان فرش فانتزی باتوجه به نیاز و سلیقه افراد و فضای مورد نظر اقدام به طراحی و تولید فرش سه بعدی مختص آن فضا کرده اند. آشپزخانه از جمله فضاهایی است که هنگام انتخاب فرش فانتزی مناسب برای آن می توان این مدل فرش ها را درنظر داشت.

درخصوص اتاق خواب نیز این نوع از فرش ها می تواند دکوراسیون مدرن و زیبایی را ایجاد کند.

فرش فانتزی سه بعدی
بافت فرش های سه بعدی

این فرش ها از نظر بافتی هیچ تفاوتی با دیگر فرش های فانتزی نداشته و غالباً به رنگ های تیره و روشن بافته می شوند. استفاده از رنگ های روشن کمک می کند تا طرح و نقشه فرش خودنمایی بیشتری داشته و زنده تر به نظر برسند.


ویژگی های بارز

 

مهمترین ویژگی فرش فانتزی سه بعدی استفاده از نخ آکریلیک و پلی اوژن در بافت آن است که موجب شده در برابر شستشوی مکرر استحکام بالایی داشته و گرما نیز نسبت به آن تأثیر منفی نداشته باشد. عمده فرش های فانتزی سه بعدی با تراکم ۳۳۰۰ بافته و قابلیت رقابت با فرش های ۵۰۰ شانه را دارد.

یکی دیگر از ویژگی های بارز این فرش ها عدم حساسیت و عدم پرزدهی آن ها است. نخ به کار رفته در بافت این مدل از فرش های فانتزی از مرغوبیت بالایی برخوردار بوده و پرزدهی ندارد که این امر موجب می شود برای استفاده در فضای مختلف گزینه ای ایده آل به شمار رود.

پرزدهی فرش در راستای استفاده از الیاف پلاستیک بوده و برای سلامتی افراد مضر است. این درحالی است که دراین نوع فرش ها این مسأله مورد توجه قرار گرفته و الیاف پلی اوژن و آکریلیک هیچگونه تأثیری در سلامتی افراد ندارد.

چنانچه به دنبال فرش مدرن و زیبا با قیمتی مناسب هستید می توانید فرش فانتزی سه بعدی را از مجموعه عالی قاپو تهیه کنید.

معایب فرش سه بعدی

فرش فانتزی سه بعدی برخلاف مزایایی که دارد از معایب کمتری برخوردار است و تنها نکته ای که به عنوان عیب می توان درخصوص این مدل از فرش های فانتزی برشمرد عدم هماهنگی با هر دکوراسیونی است. این دسته از فرش های فانتزی تنها مناسب دکوراسیون های مدرن بوده و درخصوص دکوراسیون کلاسیک و سنتی چندان کاربردی به نظر نمی رسند.

 

 

 

  • ۹۹/۰۸/۰۳
  • مهدی