فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

  • ۰
  • ۰

امروزه صنعت فرش با پیشرفت و تنوع بالایی روبه رو بوده و هر سلیقه ای هم که داشته باشید می توانید فرشی مناسب را خریداری نمائید. گلیم فرش سه بعدی یکی از جدیدترین انواع فرش مدرن شناخته می شود که نسبت به مدل های قدیمی زیباتر بوده و جلوه ای خاص به فضای موردنظر می دهند.

به جهت بافت خاصی که این مدل از فرش های فانتزی دارند سعی کنید پایه مبل و یا اجسام سنگین بر روی آن قرار نگیرد تا گلیم فرش سه بعدی هم مدت زمان بیشتری کارایی خود را حفظ کند و هم اینکه طرح آن بهتر دیده شود.

شاید این سوال پیش بیاید که چه تفاوتی در بافت گلیم های سه بعدی وجود دارد که آن را خاص کرده است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بافت گلیم های سه بعدی همچون مدل های معمولی گلیم بوده و به جهت به کارگیری نخ خاصی در بافت آن کمی خاص تر به نظر می رسند. نخی که در بافت گلیم فرش سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد در فرایند آهار دادن کمی جمع شده و این امر سبب می شود تا ارتفاع آن نسبت به دیگر نخ های به کار رفته کمتر شود که به دنبال این امر خطای دید به وجود آمده و طرح به صورت سه بعدی دیده می شود.

فرش فانتزی سه بعدی

گلیم فرش سه بعدی و تاثیر آن در دکوراسیون منزل

 

امروزه اکثر افراد به دنبال زیبایی هستند و به هرنحوی سعی می کنند آن را در زندگی روزمره خود نیز جای دهند. داشتن دکوراسیونی زیبا در خانه امری است که به سادگی نمیشود از کنار آن گذشت. یکی از مهمترین عناصری که می تواند در زیباتر نشان دادن دکوراسیون خانه تاثیر مستقیم داشته باشد فرش است.

طراحی امروزی و مدرن خانه ها باعث شده تا انتخاب فرش مدرن به راحتی انجام شود. در این بین فرش ها و گلیم های سه بعدی نیز جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده اند. اگر کمی خلاقیت را چاشنی سلیقه خود کنید به سادگی می توانید از گلیم های سه بعدی در هر بخشی از خانه استفاده کرده و دکوراسیونی جذاب ایجاد کنید.


قیمت گلیم سه بعدی

 

توجه به قیمت فرش یکی از مهمترین مواردی است که افراد درنظر دارند. قیمت گلیم های سه بعدی درمقایسه با فرش های کلاسیک بسیار کمتر بوده و همین امر موجب شده افراد بسیاری به خرید فرش های مدرن و فانتزی روی بیاورند. گلیم فرش های سه بعدی نیز در مقایسه با مدل های دستبافت آن ارزانتر بوده و افراد با کمترین هزینه می توانند دکوراسیونی مدرن و زیبا در منزل خود داشته باشند.


خرید اینترنتی گلیم فرش سه بعدی

 

پیشرفت تکنولوژی در همه عرصه ها به خوبی مشهود است و تنها با فشردن یک دکمه می توان در خانه مانده و کلیه احتیاجات خود را خریداری کرد. دنیای فرش نیز از این امر سود برده و فروشگاه های مختلفی فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرده و اقدام به عرضه محصولات خود در فضای مجازی کرده اند.

زمانی که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید دیگر نیازی نیست که ترافیک سنگین را تحمل کرده و مسافت طولانی را طی کنید. تمامی نمونه ها به سادگی در دسترستان قرار داشته و می توانید مدل های مختلف را بررسی کرده و درنهایت انتخابی راحت و مطمئن داشته باشید. از سوی دیگر خرید اینترنتی گلیم فرش سه بعدی این امکان را به شما می دهد که نظر دیگر افراد استفاده کننده از محصول را خوانده و از تجربیاتی که ارائه می دهند بهره مند شوید.

در خرید اینترنتی دیگر نیازی نیست که به فروشگاه های مختلفی سر بزنید و یک یا چند روز را به صورت کامل برای خرید فرش و یا گلیم فرش اختصاص دهید. در خرید اینترنتی می توانید تنها چند دقیقه یا نهایتاً یک ساعت را به این امر اختصاص داده و انتخابی آگاهانه داشته باشید.

 

نکته ای که در نهایت می توان عنوان کرد این است که فرش فانتزی و سه بعدی به دلیل برخورداری از طرح و رنگ متنوع قابلیت هماهنگی با هر دکوراسیونی را دارند. وجود طرح و رنگ همخوان با دکوراسیون این امکان را به افراد می دهد که بهترین انتخاب را داشته باشند.

 

  • ۹۹/۰۸/۱۸
  • مهدی