فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

  • ۰
  • ۰

معرفی فرش عالی قاپو

 از جمله مهمترین عناصر در داخل منزل هر فردی، فرش آن به عنوان کفپوش خانه می باشد. حال تصور کنید با استفاده از نقوش بسیار زیبا در این کفپوش ها شما عزیزان به راحتی می توانید محیط زندگی خود را با طرح ها و رنگ های زمینه ای زیبایش متحول سازید.

فروشگاه فرش عالی قاپو به عنوان یک نمونه از مراکز فروش فرش به طور مستقیم از کارخانه شناخته شده است. این فروشگاه سعی کرده کلیه محصولات تولیدی در کارخانه را به دید مشتریان عزیز درآورد. به همین دلیل شما عزیزان با مراجعه به سایت فروشگاهی ما به راحتی به صورت اینترنتی و آنلاین می توانید طرح و رنگ فرش خود را از میان طرح های متنوع آن برگزینید.

فرش به عنوان یک گستردنی با رنگ های زندگی و نرم و لطیف و سرشار از هنر به راحتی زندگی را در فضای خانه شمابه ارمغان می آورد. به یاد داشته باشید در بین فرش های تولیدی در سراسر دنیا، این فرش ایرانی است که همواره زبانزد خاص و عام است و نشان از هنر اصیل و فرهنگ ایرانی است.

با گسترش علم و فناوری ها، چرخ های توسعه و پیشرفت این صنعت پیش از پیش به جریان درآمده و توانسته فرش های ماشینی با طرح های زیبا از سنتی گرفته تا مدرن و وینتیج و شگی و گبه ، کودک و غیره را تولید سازد.

شاید امروزه با افزایش تعداد فروشگاههای فروش فرش افراد بیشتری برای خرید فرش دچار سردرگمی شوند؛ چراکه نمی دانند باید به کدام اعتماد کنند و یا عملکرد واقعی در تبلیغ فروش کدامیک حقیقتا درست می باشد؟ برای پاسخ به این پرسش ها، شما عزیزان بهتر است در جریان نکاتی مهم قرار بگیرید.

 تنوع فراوان طرح و رنگ از فرش

فروشگاه فرش عالی قاپو به عنوان یک مرکز خرید معتبر فرش ماشینی و ایرانی، همواره دارای تنوع طرح و رنگ فراوان از محصولات متنوع خود می باشد.  این محصولات شامل فرش های ماشینی از تراکم پایین 700 شانه گرفته تا تراکم بالا 1600 شانه و نیز نقش های ریز و بافت ظریف است. سعی بر آن شده تا تنوع محصولات فرش ماشینی با نقش و نگارهای متنوع و در عین حال به روز صنعت فرش وجود داشته باشد.

این مرکز معتبر فروش فرش از قافله پیشرفت عقب نمانده و در فروش خود از فرش های مدرن نظیر شکی، وینتیج، دستبافت نما، گبه و جاجیم، تکه دوزی و غیره را نیز به محصولات خود اضافه نموده است. شما عیزان به هنگام بازدید فرش ها و محصولات ما از عناصر دکوراتیو زیبا نظیر تابلو فرش های بی نظیر ما غافل نشوید.

مزایای خرید اینترنتی

هم اکنون فروش فرش به صورت اینترنتی و آنلاین در منزل در سرا سر دنیا به صورت امری عادی درآمده است. از مزایای خرید اینترنتی فرش می توان به حذف واسطه ها و از بین بردن هزینه های اضافی نظیر هزینه ی رفت و آمدو ارسال فرش و پارکینگ و غیره اشاره نمود. اما به یاد داشته باشید بهتر است از فروشگاه های معتبر نظیر فروشگاه فرش عالی قاپو خرید داشته باشید تا از تضمین کیفیت و ارزش و نیز قیمت آن مطمئن شوید.

شما عزیزان با مراجعه به سایت فروشگاه فرش عالی قاپو و رفتن به  قسمت زبانه ی محصولات در سایت و انتخاب فرش مورد نظر خود می توانید به خرید آنلاین بپردازید. به شما اطمینان می دهیم پس از خرید فرش مورد نظر خود در اسرع وقت برای شما عزیزان ارسال خواهد شد.

خرید بدون واسطه از کارخانه

مراکز فروش فرش همواره به دنبال سود خود در فروش می گردند و برای به دست آوردن آن تدابیری مختلف اتخاذ می کنند. در ظاهر شاید شما متوجه آن نشوید، ولی بعدها با یک حساب سرانگشتی می توانید اوضاع را بررسی نمایید. فروشگاه فرش عالی قاپو با مشتریان خود کاملا صادق بوده و این فروشگاه تمام تلاش خود را کرده تا هزینه های اضافی را از قیمت فرش از دوش مشتری بردارد. یکی از این کارها خرید فرش به طور مستقیم از خود تولیدکننده می باشد. در ضمن این مرکز خرید معتبر فرش به کیفیت فرش خود نیز اهمیت داده و همواره سفارش فرش را از برندهای معتبر در سراسر ایران انجام می دهد.

نکات مهم در خرید فرش

عزیزان همانگونه که در مقالات گذشته هم گفتیم قیمت یک فرش با توجه به کیفیت و نوع الیاف استفاده شده در آن و نیز میزان تراکم و بافت آن و طرح و نقش هایش متفاوت می باشد. به هنگام خرید فرش ماشینی بهتر است به این نکات توجه نمایید.

حمل و نقل رایگان

شما با خیال آسوده فرش مورد نظر خود را سفارش دهید و بقیه کارها را به ما بسپارید. حمل و نقل محصولات برای کلیه نقاط کشور به صورت رایگان خواهد بود. ارسال کلیه سفارشات به تهران و شهرستان ها به سهولت امکان پذیر خواهد بود و در ۸- ۱۲ روز کاری به دست مشتریان عزیز خواهد رسید. در ضمن از مزیت های خرید از عالی قاپو برای پایتخت نشینان امکان پرداخت درب منزل می باشد. از مزایای ویژه  خرید از عالی قاپو امکان پرو دو فرش به طور هم زمان  برای مشتریان تهرانی می باشد.

گارانتی محصوالات فرش عالی قاپو

از مهمترین بخش پس از خرید یک فرش گارانتی آن است. گارانتی یعنی تضمین قیمت و کیفیت یک کالا. عالی قاپو کلیه فرش های موجود در این مجموعه را با ضمانتی به مدت ۴۸ ماه به شما ارائه می دهد. گارانتی به شما این اطمینان را می دهد که فرش به هنگام شست و شو به هیچ عنوان تغییر رنگ نخواهد داد. بافت نقشه اشتباه نیست و گره ها و ریشه های فرش کاملا سالم هستند. در صورت هر گونه مغایرت با کالای انتخابی شما امکان تعویض وجود دارد. به یاد داشته باشید که گارانتی شامل شکستگی فرش و پوسیدگی، عوض شدن رنگ فرش به دلیل تابش خورشید و کلیه خطاهایی که در نگهداری فرش بوده نخواهد شد.

سخن آخر

امیدواریم شما دوستان عزیز که قصد خرید فرش را دارید از سایت محصولات فرش عالی قاپو هم دیدن نمایید. به شما اطمینان می دهیم در صورت تنها یکبار خرید فرش از ما همواره مشتری دائم مان خواهید شد.

 

  • ۰۰/۰۱/۳۱
  • مهدی