فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

  • ۰
  • ۰

فرش 700 شانه به سه دسته 700 شانه واقعی، تبدیلی و طرح 700 تقسیم می شوند. هنگام خرید فرش حتماً توجه داشته باشید که 700 شانه واقعی خریداری نمائید؛ چرا که بسیاری از فروشگاه های فرش مدل های تبدیلی و یا طرح 700 را جایگزین 700 شانه واقعی کرده و به فروش می رسانند. فرش های طرح 700 نیز با استفاده از دستگاه هایی که کمی به روزتر هستند بافته می شوند و تراکم طولی آن ها 1000 است. این مدل از فرش های ماشینی را می تواند حد وسط فرش 700 شانه و 500 شانه درنظر گرفت. چرا که نسبت به نمونه اولی ارزان تر بوده و درمقایسه با فرش های 500 شانه قیمت بالاتری دارند.

جنس الیاف فرش 700 شانه

اغلب تولیدکنندگان فرش های ماشینی از الیاف اکریلیک در تولیدات خود استفاده می کنند که کیفیت بالایی دارند. این الیاف در طول زمان استفاده سفت نشده و نسبت به الیاف مصنوعی و پلی استر از نرمی و لطافت بیشتری برخوردار هستند. فرش های 700 شانه دارای طول عمر بالاتری هستند که علت آن داشتن ضخامت بالا است.

قیمت فرش 700 شانه دستبافت گونه

از آنجایی که فرش های 700 شانه شباهت زیادی به فرش های دستبافت دارند و افراد بسیاری طرفدار این دسته از فرش ها هستند موجب شده تا تولیدکنندگان به فکر تولید محصولات دستبافت گونه بیفتند. این مدل از فرش های ماشینی به دلیل داشتن طراحی شبیه به فرش های دستبافت بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. عمدتاً هم با تراکم 2550 عرضه می شوند که هم استاندارد بوده و هم نرمی و لطافت الیاف آن ها حس خوبی را زیر پای استفاده کنندگان ایجاد می کند.

در تعیین قیمت فرش 700 شانه دستبافت گونه نیز عوامل متعددی همچون شانه و تراکم، الیاف استفاده شده و برند تولیدکننده دخیل است. به عنوان مثال نمونه های 2550 تراکم نسبت به تراکم های پائین تر قیمت بالاتری دارند و تنوع رنگی بیشتری نیز دارند.

اگر به دنبال خرید فرش 700 شانه ارزان قیمتی هستید می توانید به سراغ الیاف پلی استر بروید. الیاف پلی استر یا ابریشم مصنوعی جزو ارزانترین الیافی هستند که در بافت فرش های ماشینی استفاده می شود. الیاف پلی استر از دوام بالایی برخوردار هستند و سال های متوالی می توان از آن ها استفاده کرد.

قیمت فرش 700 شانه تراکم 1500

همانطور که پیش تر نیز عنوان کردیم فرش های 700 شانه در تراکم های مختلفی بافته می شوند. پائین ترین تراکم این دسته از فرش های ماشینی 1500 است که طرفدار چندانی ندارد. فرش های 700 شانه تراکم 1500 بسیار ارزان تر از سایر فرش ها بوده و کیفیت مطلوبی نیز ندارد.

  • ۰۰/۰۷/۲۲
  • مهدی