فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

  • ۰
  • ۰

بالا بودن نمره نخ موجب ظرافت بیشتری شده و فرش 1500 شانه با استفاده از این نخ ها بافته می شود. همین امر موجب می شود تا طرح و نقشه فرش حالت مینیاتوری و ظریفی داشته باشد. این درحالی است که ارتفاع نخ خاب در این مدل از فرش ها بسیار کم بوده و درمقایسه با دیگر فرش ها نازکتر هستند. این نازکی باعث می شود تا فرش حساس تر بوده و نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشد.

نوع بافت این مدل از فرش ها موجب شده درمقایسه با دیگر فرش های ماشینی قیمت بالاتری داشته باشند. ظرافت فرش 1500 شانه به اندازه ای است که موجب شده نمونه های برجسته زیباتر و جذاب تر به نظر برسند. از سوی دیگر نازکی این دسته از فرش ها موجب شده شباهت زیادی به فرش های ابریشمی داشته و به راحتی تا شوند. به همین خاطر می توان آن ها را فرش ابریشم گونه نیز نامید.

شرکت های بسیاری طی سال های اخی وارد عرصه تولید فرش ماشینی شده اند که شرکت خاطره کاشان یکی از برترین آن ها به شمار می رود که در شهر کاشان به فعالیت مشغول است. این شرکت از زمان تأسیس تا کنون نمونه های متنوعی از فرش را روانه بازارهای جهانی کرده که فرش 1500 شانه یکی از برترین آن ها می باشد. طراحی بینظیر و خاص فرش های 1500 شانه که توسط شرکت خاطره کاشان بافته شده توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. نمونه های مختلفی از این دسته فرش ماشینی در بازارهای بین المللی فرش عرضه شده است.

در بین فرش های ماشینی نمونه های گل برجسته نیز به چشم می خورد که از نظر زیبایی و ظرافت نقشه توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد. بسیاری از افراد به دنبال خرید فرش های خاصی هستند که فرش 1500 شانه می تواند چشمگیر و جذاب باشد.

قیمت فرش 1500 شانه

بیشترین سود زمانی نصیب تولیدکنندگان فرش می شود که محصولی جدید را با شانه و تراکم غیرمعمول و طرحی خاص وارد بازار می کنند. فرش 1500 شانه نیز جزو آن دسته از محصولاتی است که در ابتدای تولیدش قیمت بسیار بالایی داشت و با همین شرایط توانست نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. افزایش قیمت روزافزون فرش ها باعث شده تا همه به دنبال خرید فرشی ارزان باشند. راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و سایت های عرضه فرش این امکان را به وجود آورده و می توان فرشی ایده آل را با قیمتی مناسب خریداری نمود. خرید فرش 1500 شانه به صورت مستقیم از درب کارخانه نسبت به فروشگاه های حضوری بسیار ارزان تر می باشد.

ویژگی فرش 1500 شانه

فرش های دستبافت از سال های دور در ایران بافته می شدند اما قیمت بالای این فرش ها اجازه نمی داد تا تمام خانواده های ایرانی امکان خرید آن را داشته باشند. ورود فرش ماشینی به ایران موجب شد تا تمام افراد توانایی خرید فرش را با قیمتی مناسب داشته باشند. با گذر زمان و ورود دستگاه های پیشرفته در صنعت تولید فرش ماشینی طرح های مختلفی از فرش وارد بازار شد که فرش 1500 شانه یکی از زیباترین آن ها می باشد.

تراکم این مدل از فرش های ماشینی 4600 بوده و هرچه تراکم بالاتر باشد یعنی تعداد گره های بافته شده نیز بیشتر بوده و طرح و نقشه فرش ظریفتر دیده می شود. استفاده از الیاف نازک در بافت این فرش باعث شده بسیار حساس باشد به همین خاطر نباید اجسامی که وزن زیادی دارند روی آن ها قرار داد؛ چرا که رد اجسام بر روی فرش باقی می ماند. جارو کردن فرش به صورت هفته ای یک یا دوبار الزامی است. هرچند وقت یکبار آن را سر و ته کرد تا تمام نقاط فرش به یک اندازه درمعرض سائیدگی قرار بگیرد.

در بافت این مدل از فرش های ماشینی الیاف اکریلیک هیت ست شده به کار رفته که دارای نمره 44 تا 50 بوده و به عنوان الیافی نازک و ظریف شناخته می شوند. نقشه ریز و ظریف فرش حالت مینیاتوری به آن می بخشد که همین امر توانسته توجهات بسیاری را به خرید این دسته از فرش های ماشینی جذب کند.

مزایای خرید فرش 1500 شانه

خرید فرشی باکیفیت بالا و طرح و نقشه جذاب اصلی ترین موردی است که تمام افراد هنگام انتخاب به آن توجه دارند. فرش 1500 شانه به دلیل دارا بودن الیاف اکریلیک به عنوان فرشی ضدلک شناخته می شود. به همین خاطر نسبت به شستشوی فررش دیگر مشکلی نداشته و میزان پرزدهی آن ها نیز نزدیک به صفر است.

این مدل از فرش های ماشینی در طرح های متنوع سنتی و مدرن تولید می شوند که دارای رنگبندی متنوعی نیز بوده و اغلب تولیدکنندگان فرش ماشینی از 8 تا 10 رنگ در بافت محصولات خود استفاده می کنند. وزن کم و سبکی این فرش ها از دیگر مواردی است که به عنوان یک مزیت در خرید فرش 1500 شانه می توان درنظر گرفت. این سبک بودن به شما کمک می کند به راحتی فرش را جابجا کرده و هنگام شستشو نیز به مشکل برنخورید.

معایب فرش 1500 شانه

اگر بخواهیم درخصوص این فرش های ماشینی ایرانی معایبی را عنوان کنیم تنها دو مورد را می توان ذکر کرد. اولین نکته منفی درخصوص این فرش ها قیمت بالای آن ها است که درمقایسه با فرش های ماشینی تراکم پائین بسیار گران تر هستند.

دومین نکته ضخامت اندک این دسته از فرش های ماشینی است که دلیل آن هم وجود ارتفاع کم نخ خاب است. همانطور که می دانید هرچه فرش شانه و تراکم کمتری داشته باشد ارتفاع نخ خاب آن بیشتر بوده و ضخامت بیشتری نیز دارد. درحالی که فرش 1500 شانه اینگونه نبوده و اگر قرار بود ضخامت بالایی داشته باشد قابلیت جابجایی و حمل و نقل آن وجود نداشت. چرا که هرچه شانه و تراکم فرش بیشتر باشد یعنی از گره های بیشتری نیز در بافت فرش استفاده شده که این امر باعث ایجاد وزن بالا در فلرش می شود.

اگر قصد خرید فرش 1500 شانه با الیاف باکیفیت را دارید بهتر است در انتخاب محل خرید خود دقت بسیاری به خرج دهید. چرا که بسیاری از فروشندگان فرش های ماشینی نمونه های بی کیفیت را به جای کالای مرغوب و باکیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهند. علت این مسأله هم عدم آشنایی افراد به جنس نخ و الیاف فرش است. عالی قاپو به عنوان فروشگاهی اینترنتی محصولات باکیفیتی را عرضه کرده که با اطمینان می توان اقدام به خرید کرد. فرش های 1500 شانه ارائه شده توسط این فروشگاه اینترنتی دارای کیفیت بالایی بوده و از الیاف مرغوب و مواد اولیه درجه یکی در بافت آن ها استفاده شده است. می توانید با مراجعه به وب سایت این فروشگاه فرشی مرغوب را به قیمت درب کارخانه خریداری نمائید و نسبت به کیفیت و قیمت محصول خریداری شده اطمینان داشته باشید.

 
  • ۰۰/۰۷/۲۲
  • مهدی