فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

فرش مدرن | خرید فرش مدرن | قیمت فرش مدرن | خرید آنلاین فرش

خرید فرش مدرن ایرانی ، ترک ، بلژیکی ، فرش مدرن کاشان در فروشگاه فرش آنلاین + انتخاب فرش بر اساس رنگ بندی و سایز در سایت تحویل رایگان درب منزل

  • ۰
  • ۰

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم فرش 1000 شانه با تراکم 3000 بافته می شود و از الیاف اکریلیک و پنبه در بافت آن ها استفاده شده است. الیاف اکریلیک به کار رفته در این مدل از فرش های ماشینی فرایند هیت ست شدن را سپری کرده و مقاومت الیاف آن افزایش یافته است.

فرش ماشینی 1000 شانه به صورت 8 و 10 رنگ تولید می شود که بافت ریزتری داشته و همین امر موجب شده شباهت بسیار زیادی به فرش های دستبافت داشته باشد. این موارد در قیمت آن نیز تاثیر دارد و درواقع باید درنظر داشت فرش های 1000 شانه درمقایسه با نمونه های 700 شانه گران تر هستند.

علت پر فروش بودن فرش 1000 شانه

همانطور که همه می دانند فرش ها نقشی کاربردی در منازل داشته و می توانند زینت بخش کف هر فضایی باشند. از سوی دیگر تاثیری که فرش در دکوراسیون دارد بر هیچکس پوشیده نیست به همین علت در انتخاب آن ها باید دقت بیشتری به خرج داد. از آنجایی که فرش های دستبافت قیمت بالایی دارند بسیاری از افراد قدرت خرید آن ها را ندارند. تولید فرش های ماشینی این مشکل را حل کرده است. فرش های جدید شبیه به فرش های دستبافت بوده و تنوع قیمت آن ها نیز بسیار بالا است. فرش 1000 شانه از این قاعده مستثنی نبوده و علاقه مندان به فرش های دستبافت می توانند طرح های متنوعی را با این شانه و تراکم خریداری نمایند.

خرید فرش 1000 شانه

اگر به دنبال خرید فرشی باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت هستید توصیه ما به شما فرش 1000 شانه ماشینی است. این دسته از فرش های ماشینی رنج قیمتی متوسطی دارند که پرداخت آن برای اکثر افراد مقدور می باشد. امروزه فروشگاه های اینترنتی بسیاری نیز اقدام به عرضه فرش 1000 شانه کرده اند که راهی مطمئن تر برای خریدی باقیمت مناسب به شمار می رود. فروشگاه عالی قاپو یکی از این مجموعه فروشگاه ها به شمار می رود که طرح های متنوعی از فرش 1000 شانه را عرضه کرده است.

قیمت فرش 1000 شانه

مهمترین مواردی که در تعیین قیمت فرش 1000 شانه تاثیر دارد تراکم بالا و کیفیت الیاف به کار رفته در بافت و ابعاد فرش می باشد. به عنوان مثال فرش 12 متری قیمت بالاتری نسبت به فرش 6 یا 9 متری دارد. برخی از تولیدکنندگان فرش های ماشینی برای کاهش قیمت محصولات خود از الیاف پلی استر استفاده می کنند. این محصولات پس از مدتی استفاده سفت شده و کیفیت اولیه خود را از دست می دهند. آن دسته از فرش هایی که از الیاف اکریلیک هیت ست در بافت آن ها استفاده شده به دلیل کیفیت بالایی که دارند گران تر نیز می باشند.

ضخامت الیاف استفاده شده در بافت فرش می تواند در بالا رفتن قیمت فرش نیز تاثیر مستقیم داشته باشد. طرح و نقشه ای که در بافت فرش 1000 شانه وجود دارد بسیار پیچیده بوده و به همین دلیل باید تراکم آن بالا باشد. این امر می تواند در افزایش قیمت فرش نقش بسزایی داشته باشد.

ضخامت فرش 1000 شانه در مقایسه با فرش 700 شانه

پیش تر نیز گفتیم که ضخامت فرش باتوجه به شانه آن تعیین می شود. درواقع هر اندازه که ضخامت فرش ماشینی بیشتر باشد یعنی از شانه پائین تری برخوردار است. به همین خاطر فرش 700 شانه درمقایسه با فرش 1000 شانه ضخامت بیشتری دارد؛ افرادی که به دنبال خرید فرشی بادوام و لطیف و با طرحی ظریف هستند می توانند از بین مدل های متنوع فرش 1000 شانه نمونه ای را خریداری نمایند.

انواع فرش 1000 شانه

از آنجایی که تنوع طرح و نقشه در فرش 1000 شانه بسیار است در ادامه برخی از مدل های این فرش را نام برده ایم که می توانید با درنظر گرفتن سلیقه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

فرش ویانا: اکثر افراد به دنبال فرشی می گردند که همچون تابلویی نقاشی شده باشد و در فضاهای بزرگ از آن استفاده کنند. این طرح از فرش 1000 شانه با داشتن چند رنگ متنوع می تواند گزینه ایده آلی باشد.

فرش تاج محل: در طراحی اکثر فرش های 1000 شانه از نقش و نگاره های مراکز تاریخی الهام گرفته شده است که فرش تاج محل یکی از زیباترین آن ها می باشد. در نگاه اول به این فرش تاج محل هندوستان در ذهنتان متصور خواهد شد.

افشان گل مرغ: افراد بسیاری ترجیح می دهند از فرش هایی با طرح افشان در خانه خود استفاده کنند که فرش افشان گل مرغ می تواند گزینه ایده آلی در این زمینه باشد. این فرش نیز به صورت 1000 شانه عرضه شده و دارای رنگبندی های جذابی است که می تواند چشم هر بیننده ای را به خود خیره کند.

فرش الماس: وجود فرشی که همچون الماس در خانه بدرخشد و زینت بخش دکوراسیون باشد می تواند جذابیتی بینظیر را ایجاد کند. فرش الماس دارای طراحی زیبایی است که باتوجه به رنگ زمینه دکوراسیون خود می توانید از بین رنگ های کرم، کاربنی و یا گردویی آن یکی را انتخاب کنید.

فرش شاهان: یکی دیگر از طرح های پرفروش و پرطرفدار 1000 شانه فرش شاهان است که طرحی افشان داشته و استفاده از طرح گل و بوته و ساقه های پیچک در فرش گلستانی تماشایی را زیر پای افراد به وجود می آورد.

افشان رزا: اگر علاقه ای به فرش های ترنج دار ندارید و به دنبال طرحی خاص هستید پیشنهاد ما به شما فرش افشان رزا است. گل هایی که در سرتاسر فرش پراکنده حس خوبی را به وجود می آورد.

فرش باغ حریر: هیچکس نمی تواند لطافت و زیبایی حریر را منکر شود. فرش باغ حریر دقیقاً به زیبایی و لطافت حریر بوده و استفاده از آن در دکوراسیون داخلی می تواند فضایی زیبا و چشمگیر را برای خانه تان به وجود بیاورد.

فرش لیلیوم: از دیگر فرش های 1000 شانه می توان نام لیلیوم را برشمرد که زیبایی آن غیرقابل انکار بوده و حالت دل انگیزی را در خانه ایجاد می کند..

رنگ های به کار رفته در بافت فرش های 1000 شانه این امکان را به افراد می دهد که فرش خود را با هر رنگ و سبکی از دکوراسیون هماهنگ کرده و با اطمینان خاطر اقدام به خرید فرش نمایند. نمونه های معرفی شده تنها بخش کوچکی از فرش هایی است که به صورت 1000 شانه و با تراکم 3000 بافته شده که در مجموعه عالی قاپو وجود دارد. اگر قصد خرید هریک از این مدل ها را دارید کافی است سری به صفحه محصولات این سایت زده و طرح موردنظر خود را سفارش دهید.

منبع

  • ۰۰/۰۷/۲۲
  • مهدی